A psychological drama that won the Golden Leopard Special Jury Prize at the 64th Locarno International Film Festival. Through the eyes of of a young man played by Miura Haruma, SAD VACATION director Aoyama Shinji delicately depicts the internal struggles of three women with their own secrets. Koji (Miura), a university student and budding photographer, is asked by a man to secretly take pictures of his wife Yurika (Igawa Haruka). As a result, his relationships with a girl who visits his part-time workplace called Tominaga (Eikura Nana) and his step-sister Misaki (Konishi Manami) begin to change subtly.