The fifth film from the Tollywood Studio Project, jointly established by Tollywood, a cinema in Tokyo's Shimokitazawa that specializes in short films, and film school Tokyo Visual Arts. It depicts the interaction between four people: two visually impaired youths with differing circumstances and outlooks, and their caregivers. Congenitally blind Shun (Okura Yuma) sets off on a hiking trip with the similarly visually impaired Honoka (Kishii Yukino) and caregiver Satoko (Watanabe Makiko). When a university student they meet makes discriminatory comments, Shun gets angry and clashes with him.