Personal documentary in which director Hirano Katsuyuki records his feelings about former lover Hayashi Yumika, an actress who appeared in numerous adult films and passed away at the young age of thirty-four. Produced by the director Anno Hideaki, who has fans around the world for his anime EVANGELION. After the death of Hayashi, Hirano's former partner in adultery, he was unable to make a film. Deciding to get his own emotions in order, Hirano faces Hayashi once again.