Romantic comedy based on the popular comic that made such a big impact that the title became a buzz word. Depicts a young man who suddenly becomes attractive to the opposite sex, as he searches fortrue love. This film was released after the highly acclaimed live-action TV drama, and was also a big hit. Thirty-one-year-old Fujimoto Yukiyo (Moriyama Mirai) works as a writer for an online news site. A nerd who never really clicked with girls, he encounters four incredibly beautiful women, starting with magazine editor Matsuo Miyuki (Nagasawa Masami).