A film adaptation of a special ef fectsladen superhero television series with a cult following that was broadcast on Japanese television in the 1970s. The exploits of secret police officer Daimon Yutaka are told in two parts at different stages of his life: his youthful heyday, and middle age. Director Iguchi Noboru has gained plaudits in Japan and the United States for his b-movie aesthetic, as seen in films such as RoboGeisha . One day, Miss Borg of the evil cyborg organization Sigma announces that they have put a nefarious scheme in motion that targets members of the Diet. In a bid to stop them, secret police officer Daimon (Furuhara Yasuhisa) and his robot sidekick Zaborgar spring into action.