An intimate omnibus-style drama about people living in one corner of the vast metropolis of Tokyo. It is directed by Matsumoto Kana and Nakamura Kayo, two upcoming female filmmakers of whom great things are expected. One day, actress Toko (Kobayashi Satomi) goes to a little movie theater. As she watches a film, she falls into a deep sleep, and is later awoken by a staff member. It turns out to be her old friend Kikuchi (Harada Tomoyo), who used to be a scriptwriter but is now working at the theater. The two women begin to catch up on old times.