Film by the world-renowned Iranian director Amir Naderi, shot in Japan with Japanese cast and crew. The script is also written by Aoyama Shinji, who won the Special Jury Prize at the International Film Festival Locarno for Tokyo Koen. The older brother of Shuji (Nishijima Hidetoshi) took on debt for Shuji's film production, and even lost his life. Shuji becomes a punching bag for the yakuza to pay back the debt his brother left behind, but no matter how much he gets hit, he always stands up again. He feels no pain when he thinks about the cinema he loves. This film abounds with adoration for numerous cinema masterpieces.