A road movie directed by Katashima Ikki, known for his works as a producer including Suzuki Seijun's Pistol Opera. It conveys a powerful message about Japan's colonization of Korea and the cycle of revenge, and was an official selection of the International Film Festival Rotterdam in 2011. A young man (Kasai Shige) is unable to save a young woman (Kan Hanae) from being assaulted, despite her having helped him out of a difficult situation in the past. Wracked with regret, he decides to provide assistance to her younger twin sister who is plotting revenge against society.