Love-hate drama focusing on warped mother-daughter relationships. Graphically portrays of the fierce conflicts between two mother-daughter pairs, dealing with "borderline personality disorder" distinguished by catastrophic behavior. Director Takashima Kazutaka generated controversy at home and abroad with his previous film, Pure Asia.
Twenty-year-old Kaori (Kan Hanae), an aspiring accessory designer, spends her days troubled by her mother's violence and excessive meddling. Meanwhile, forty-year-old secretary Kaori (Arimori Narimi), whose daughter is a shut-in, can't stop shoplifting and having casual sex.