Eighth film in the TAP Total Education Series depicting the twisted love between abducted women and the men who keep them in confinement. Set in the tropics, this film depicts the perverted love between a down-and-out middle-aged yakuza and the daughter of his fellow yakuza's lover. Director Katashima Ikki garnered attention with Pure Asia.
Yu (Maekawa Risa) is the daughter of a yakuza henchman and his lover, and grows up with their warped love. Yu is unable to endure the situation and runs away, only to be abducted and kept in captivity by the middle-aged Shidara (Nishizawa Jinta), who is obsessed with her.