An adaptation of Hidaka Yuka's eponymous cellphone horror novel, written and directed by Asato Mari (Keitai Kanojo). Adopting a three-part structure, it depicts a chain of terrifying events involving a cursed script. The three members of girl rock unit Buono! make their film debuts, each playing two different characters. Yuka (Suzuki airi), Shiori (Tsugunaga Momoko), and Kurobane (Natsuyaki Miyabi) are high school classmates. Shiori is jealous of Kurobane's talent for writing and harasses her, but is unable to elicit a reaction. However, Kurobane is writing a cursed script that kills anyone who reads it, and she attempts to make Shiori meet the same fate.