An adaptation of the winning script in the 1st Super Scenario Grand Prix. In this drama, a woman returns to her hometown after being laid off from work and busies herself trying to revitalise it. Shot partly on location at a well-established inn that has also been designated as a national cultural asset, it has been richly infused with a traditional Japanese atmosphere. Budding designer Tomoko (Uehara Takako) is fired from her job before being able to fulfill her ambition. She heads back to her hometown of Misasa Hot Springs in Tottori Prefecture for the time being, but the place has lost its luster, and the inn managed by her family is failing badly.