Imawano Kiyoshiro led Japan's rock scene with his unique sensibility and grit until his death from illness at the age of fifty-eight in May 2009. This work marks the first film adaptation of the legendary live performances that he hosted at Osaka-Jo Hall in 2001, 2004 and 2006. The film includes the past three performances, and also brings together his fellow performers at the concert, namely band mate Nakaido Reichi, Tortoise Matsumoto yearning for Imawano, and Saito Kazuyoshi. The mini-dramas in the film put their witty performances on display.