The first in a two-part live-action adaptation of a popular cellphone manga by Haruki that is popular in both print and download format. This erotic action film follows the exploits of a female doctor who risks her life to exterminate a mysterious parasitic organism. Its passionate love scenes featuring actress Yoshii Rei, known for her hitherto pure image, are a highlight. A parasite runs rampant that causes its hosts to develop an insatiable sexual appetite. As beautiful young doctor Suzune (Yoshii) works desperately to eradicate it, she discovers that it is being bred by the Onigashira Zaibatsu corporation. As it turns out, Suzune's father, who went missing when she was young, is deeply connected to the company...