The second in a two-part live-action adaptation of a cellphone manga by Haruki that is popular in both print and download format. Yoshii Rei plays a female veterinarian clad in bondage gear who uses sex as a weapon as she takes a stand against an evil organization. Unknown abductors hold Suzune (Yoshii) captive in a factory-like building. She teams up with fellow prisoner Takaya (Takano Hassei) to free their allies, and they attempt to escape. However, they come under attack from a mysterious girl wearing a maid costume, as well as men and women who have gone into a sexual frenzy under the influence of parasites and become ferociously violent.