An entry in the Kojuncha project, in which three of Japan's foremost horror manga creators wrote and directed films based on their own works. This gruesome splatter horror is directed by Ochazuke Nori, creator of such outstanding manga as "Hime". One night, Sakura (Aizawa Rina) witnesses a murder through the blinds of her apartment in a housing complex. However, she is unable to identify the killer because they were wearing a mask. The more Sakura thinks about it, she begins to suspect her older sister's boyfriend.