A suspense drama in which popular idol Aizawa Rina plays a descendant of Hamashima Shobei (Nippon Zaemon), a real-life bandit during the Edo Period. Aizawa, who got her break on a "super sentai"(superhero) television series, utilizes her superb physical abilities. Its numerous violent action scenes, featuring karate and other fighting styles, are a highlight. Hamashima Yuki (Aizawa) was born into a family of thieves, but she only wants to be a regular girl and rebels against her father (Maeda Koyo) who teaches her how to steal. However, he pleads with her to complete one last job: a raid on a location where a deal is set to go down between yakuza and mafia.