Hard-core historical drama produced to celebrate the 25th anniversary of the opening of Edo Wonderland in Tochigi Prefecture. Packed with real sword fighting that relies on neither CG nor stunt wires. Also a must-see for obsessive details like spewing blood and spectacular explosion scenes, and various ninja techniques and weapons. Female ninja Oko (Satsukawa Aimi) is ordered to spy on Kurobane samurai Togoro (Yuki Ryoichi). But, as she learns more about him, she finds it hard to believe that he is a foe. Before long, they fall in love, keeping their true identities secret from each other.