Nagae Jiro of Kokkuri-san fame directs this film adaptation of the eponymous novel by Yamada Yusuke, who enjoys big following among young people. This school horror film stars numerous popular idol group talents, including AKB48's Matsubara Natsumi and Idoling!!!'s Yokoyama Rurika. Swallowing the ashes from a particular urn results in certain death. High schooler Eri (Matsubara) gets her hands on the cursed urn to protect her favorite classmate Mitsuko (Yokoyama) from a stalker. Then, people around her die one after another.