Hardcore nature documentary covering the ecology of Japan's wildlife. Thirty top wildlife photographers scattered throughout Japan and captured the "family love" of creatures over two-and-a-half years of photography. Over thirty animals appear in the documentary, including Japanese macaque from Kagoshima Prefecture's Yakushima and Aomori Prefecture's Shimokita Peninsula, the Ezo red fox from Hokkaido's Kushiro wetlands, and wild boards from the Rokko mountains in Hyogo Prefecture. The film offers a glimpse into the severity and warmth of nature. Directed by NHK Enterprises' Izuta Keizo, who has created numerous nature programs.