Comedic drama depicting the friendship of an earthling and alien, who are both unpopular with girls. Brings a human interest story straight from downtown Osaka to a fantastic premise. Script by Ueda Makoto and Yamawaki Yui of the popular theatrical group Europe Kikaku. Mitsuo (Koyabu Kazutoyo), who works at a small factory, is a scrupulous but clumsy single guy. He is secretly in love with Nanami (Aibu Saki), a single mother who works in the office, but isn't able to convey his feelings. One day, Mitsuo discovers Shikata (Nukumizu Yoichi), an alien who has crash landed on a riverbed.