A near-future juvenile science fiction film in which a young man and his clone meet each other by chance and come to reassess the way they live. It is the directorial debut of Kondo Masahiro, a creator of several popular TV variety shows, who depicts the joys and sorrows of being a teenager.
Seven days before his graduation, high school student Maesawa Ryota (Shirahama Aran) discovers that he is a clone. While in a state of shock upon realizing he only has a short time left to live, he comes into contact with the original Maesawa Ryota.