Up-close look at people striving to overcome the triple hardships of the huge earthquake and tsunami, and the nuclear power plant accident. Inazuka Hidetaka, director of {Twice Bombed: The Legacy of Yamaguchi Tsutomu}, did a high-octane shoot over a total of 60 days using 150 videotapes. Nakadai Tatsuya handles the narration. Fukushima Prefecture in the immediate aftermath of the Great East Japan Earthquake and the nuclear power accident that followed. People struggle to recover and reconstruct their lives in Iitate Village of Minamisoma City, which had particularly terrible radiation. The camera elicits people's anger and fears, and also their small moments of happiness.