Indie feature film directed by Kobayashi Tatsuo, who won the Grand Prix at the 10th Kyoto International Student Film and Video Festival, with a script by Watanabe Aya, who served as a juror at the same festival. Kyoto high school student Hayashi (Hattori Satoshi), indifferent to local history and tradition, is intrigued by the idea of a caf? owner (Takamine Go) to create a new artistic space and steals money by tricking foreign tourists to raise funds. However, he falls in love with an apprentice geisha (Fujimura Shoko) from the countryside who he happens to pass.