A film adaptation of the NHK TV drama that was broadcast on 17 January 2010, the 15th Anniversary of the Great Hanshin-Awaji Earthquake. Upon the requests of viewers, the film has been re-edited to include all-new footage. Yuji (Moriyama Mirai) is an office worker living in Tokyo who experienced the Great Hanshin-Awaji Earthquake as a child. On 16 January he aimlessly gets off at Kobe station while on a business trip. He meets Mika (Sato Eriko) who has also come down from Tokyo, and who also lived through the earthquake as a child. Almost against his will, she makes him keep her company as they walk through the Kobe streets, all through the night.