A documentary that follows three years in the life of a young boy named Olo, who came to India from Tibet at the age of six seeking asylum. Director Iwasa Hisaya, known for his film {Nemure Mitsu}, delicately captures the boy's longing for his homeland and discovery of hope anew. In Dharamshala, a town in the north of India, Olo pursues his studies while boarding in a village administered by the Tibetan government in exile. Experiences of a rough road to refuge, yearning for family and home... Through encounters with various people, Olo gradually begins to open up.