A mysterious drama revolving around the leader of a religious cult, his bodyguard, and a beautiful woman of unknown identity and motivations who suddenly appears on the scene. Internationally-acclaimed director Toyoda Toshiaki evokes the characters' emotional turmoil with highly kinetic imagery.
Rui (Fujiwara Tatsuya), the third-generation leader of a religious organization, causes an accident while on a drive with Rumi (Mizuhara Kiko). Rui luckily escapes with only minor injuries, but Rumi falls into a coma. To keep the accident out of the public eye, the cult employs Niino (Matsuda Ryuhei) as a bodyguard and he keeps watch on Rui, but...