A suspenseful drama from Akahori Masaaki, playwright for popular theater troupe THE SHAMPOO HAT, who adapted his own play that was nominated for the 52nd Kishida Kunio Drama Award. It uses a unique storytelling style to depict a man's descent into madness after a hit-and-run incident.
Middle-aged Nakamura (Sakai Masato), manager of a small steelworks, has lived in a state of depression since the loss of his beloved wife in a hit-and-run. On the night of the 5th anniversary of her death, he vows to take revenge and confronts Kijima (Yamada Takayuki), the man who killed her, after he is released from prison.