A splatter horror in which atrocities are committed at a remote inn. Director Ogawa Kazuya's previous film {Pink SUBARU} won the Special Jury Prize and the Cinegar Award at the 2011 Yubari International Fantastic Film Festival, and was also an official selection of the 27th Torino Film Festival.
Novelist Arisa (Ito Emi) accepts an invitation to visit a Japanese-style inn. Awaiting its six guests, all complete strangers, are the blank-faced proprietor and bewitching young proprietress (Hoshino Akari).