A transnational humanistic drama set in a "car thief district" that actually exists near the Israel-Palestine border. Elzober, an Arab living in Israel, has become a widower and lives an honest life with his younger sister Aisha and his two children. He modestly dreams of a happy marriage for his beloved sister, and of purchasing a long-desired Subaru car with his savings. On one fine day as Aisha's wedding approaches, he buys a brand new Subaru Legacy, but the next morning it is gone. In an attempt to get it back, Elzober crosses the border into Palestine.