Film from the "9 Windows" short film omnibus produced in collaboration between the popular idol group AKB48 and Short Shorts Film Festival & Asia, the largest international short film festival in Asia.
College student Kitaoka Nana (Iriyama Anna) is having an affair with her professor Tamura Nozumi (Matsuyama Yuta). On a whim they murder Tamura's wife and drive to a reservoir to dispose of the corpse. However, they find an undreamt-of visitor already there waiting for them.