Slapstick Brothers director Shingawa Hiroshi writes and directs this movie celebrating Aikawa Show's 30 year career in which yakuza fight against zombies. Tsurumi Shingo, Miyagawa Daisuke, and Shishido Kavka, are among a diverse cast assembled from film, comedy and music circles.
Former head of the Munakata clan, Hiroya (Aikawa), takes his "little brother" Takeshi (Tsurumi) and his family to Zenika Island where there has been an outbreak of a mysterious contagion. One by one, the island residents are becoming zombies due to the drug sold them by Takeshita clan member Akira (Miyagawa).