Comedian Shinagawa Hiroshi directs his second film, following his debut movie Drop. Shinagawa himself penned this story and script depicting the youths of a failed stand-up comic and delinquent duo. Features appearances by popular comedians, including uproarious performances by Sato Ryuta and Kamiji Yusuke that put the pros to shame. Stand-up comic Tobio (Sato), who has paid his dues for a decade but has yet to make his big break, finds talent in a delinquent named Ryuhei (Kamiji), who he encounters at a police cell. Things seem to be going as planned, when Ryuhei gets attacked and Tobio is abducted.