Drop director Shinagawa Hiroshi's adaptation of Kinoshita Hanta's novel by the same title. Fierce battle over the huge loot from an armed bank robbery, complete with shady characters. Features an eclectic cast drawn from the worlds of film, music and comedy, including Fujiwara Tatsuya, Tanaka Koki, and Kosugi Ryuichi.
Hostess bar manager Shu (Fujiwara) loses the bar's takings and ropes debt-ridden Koji (Tanaka) and Ken (Kosugi), a regular on the verge of bankruptcy, into committing armed robbery. However, their falling out when it comes to divvying up the money soon turns into a huge ruckus.