Shinagawa Hiroshi, of the comic duo Shinagawa Shoji, is the first-time director of this film adaptation of his own autobiographical best-seller comic novel, which sold more than 2.5 million copies. It depicts a young boy who grows to adulthood while spending his days constantly getting into fights, and the hard-hitting scenes are energetically and vividly depicted. Hiroshi (Narimiya Hiroki) is a junior high school student attending a private and prestigious school. But he grows tired of the peaceful but boring life there and enrolls himself in the public Komae Kita Junior High School. There he catches the attention of the deceitful but extremely good looking and charismatic Tatsuya (Mizushima Hiro) and is gradually drawn into the gang lead by Tatsuya (Mizushima Hiro).