A live-action adaptation of Akatsuka Fujio's girl's manga (which also became a popular animated television series), featuring a brand-new story. A precocious 10-year-old elementary school girl is transformed into a 22-year-old university student by a magical compact. It has many elements befitting a girls' movie, including numerous costume changes and romance in the cosmetics industry.
Fashion-crazy Akko (Ayase Haruka) ends up working part-time at a cosmetics company, and finds it difficult to keep her composure around an elite staff member (Okada Masaki). In actual fact, she is a little girl who has been magically transformed into an adult.