The third theatrical installment of the hit TV series depicting in hard-boiled fashion the interconnections between debtors and Ushijima, the loan shark. It stars Yamada Takayuki, whom the Hollywood Reporter chose as one of "10 Actors to Look Out for in an Increasingly Global Business" in 2010.
Sawamura (Hongo Kanata), a contract part-timer dragged into a multi-million yen internet business, and Kamo (Fujimori Shingo), an office worker who lavished money on a beautiful club hostess, arrive at Cowcow Finance, the office of black-market lender Ushijima (Yamada).