The final theatrical installment of the hit, late-night TV series based on Manabe Shohei's comic and starring Yamada Takayuki. The origin of Ushijima Kaoru, the protagonist who chose the life of a loan shark, is revealed.
A classmate from Ushijima's (Yamada) middle school days, Takemoto (Nagayama Kento), shows up. He was a kind man, but now is jobless and without a home. Adrift and unable to borrow money from Ushijima, Takemoto heads for Seiai Home where he can stay while doing work.