One of five films to emerge from the first year of the Cinema Impact hands-on filmmaking course produced by director Yamamoto Masashi, featuring the participation of thirteen up-and-coming directors. This ensemble piece set in the fictional "Choo Choo Town" follows the lives of a group of people after the Great East Japan Earthquake.
On March 11th 2011, several youths find themselves stranded in Choo Choo Town, a residential area with a tram running through it. A year later, they struggle to deal with their own personal pain and despair regarding their work and love lives. When they are eventually reunited in the town where the shadow of the disaster still remains, they play music as they head towards a protest march.