Final installation in the feature film anime series that adapts Ubukata Tow's novel, which won the 24th SF Taisho award. A young prostitute and mouse investigator work to crack a difficult case. Popular veteran voice actress Hayashibara Megumi and iconoclastic actor Yashima Norito create a thrilling spectacle with dialogue that clicks perfectly.
Ballot (voice: Hayashibara), a young prostitute with superhuman physical abilities, gets inside a casino managed by her archenemy, the gambler Shell (voice: Nakai Kazuya). But, Ashley (voice: Hashi Takaya), the ultimate nemesis, awaits her.