The first feature in four years from director Tanada Yuki, who won a Best Newcomer Award from the Directors Guild of Japan in 2008. Based on a novel of the same title that won the Yamamoto Shugoro Prize, one of Japan's most prestigious literary awards, it focuses on attitudes to sex and life.
High school student Saito Takumi (Nagayama Kento) meets Okamoto Satomi (Tabata Tomoko), a married woman who goes by the name of Anzu. Eventually at Satomi's invitation, Takumi enters into an affair with her in which they wear anime costumes during their trysts. Then out of nowhere, a video of them having sex is leaked by someone onto the internet.