Road movie about the Romance Car limited express train operated by Odakyu Railways between Shinjuku and Hakone. Director Tanada Yuki's Mourning Recipe was an official selection at the 37th Montreal World Film Festival. Oshima Yuko plays the lead.
Hachiko (Oshima) works as a train attendant on the Romance Car and meets a suspicious passenger (Okura Koji) who claims to be a film producer. The guy happens to see a letter from her estranged mother, which leads to a sojourn to seek out her mother in Hakone.