Nonsensical comedy that is a live-action adaptation of the online comic by Yukio, artist of young beauties. Infuses a surreal touch in the lively depiction of beautiful sisters dressed in Lolita fashion who get out of control. Captures the essence of otaku culture, including videogames and manga.
Ran (Kato Natsuki) and Pandora (Nakaya Sayaka) are do-nothing celebrity sisters who have built up their assets trading stock, and live in a fancy high-rise along the Musashino train line. They were fully engrossed in their hobbies, but one day Pandora announces that she's going to work at a maid cafe (cosplay restaurant) in Akihabara.