Coming-of-age story depicting the daily lives of fashion models. Delves into the heroines' struggles behind the glamorous fashion shoots, as they worry about their future and fret over love. The cast features numerous working models, and the script incorporates episodes based on real experiences.
Fledgling model at a popular women's magazine, Hinako (Honda Tsubasa) decides to pair up at a shoot with Miho (Kagami Seira), an older model whom she admires. She keeps on working amidst feelings of nervousness, and is shocked to learn that perfect-looking Miho in fact is dealing with various troubles of her own.