Coming-of-age film that interweaves violent battle action scenes as it depicts the lives of a hoodlum group based in Roppongi, Tokyo. Directed by Gonno Hajime, whose previous works include the hoodlum action film Gachiban SUPER MAX.
Straightforward Seiya (Suzuki Nobuyuki) spends his days running errands for his seniors who hang out in Roppongi. One day the founding head of Tokyo ∞, who went to jail because of Seiya, gets sprung. Seiya goes to apologize to the chief, and as they spend time together, unsettling events occur around Seiya.