Thirteenth episode in the popular action series that got its start in 2008. A youth who has arrived in Tokyo to prove himself to be the toughest delinquent gets tangled up in a Yankees feud in a provincial city, and a frenzied battle unfolds. The fight scenes shot on location amidst snowfall are spectacular. Kuronaga Yuto (Kubota Masataka) and his senior associate Yoshio (Suzunosuke) flee Tokyo's red-light Kabukicho district and end up in a province north of Tokyo. They stir up trouble with the local Yankee gang "Piranha," when the 35-year-old Yankee Amano Mitsukuni (Yabe Kyosuke) shows up.