This is the new Gachiban series of juvenile delinquent action films in which young stars can be seen in flashy fight scenes. The hard struggle of the hero who comes from a suburban town to Shibuya in Tokyo is portrayed realistically with guerilla style shooting. High school dropout Kuronaga Yuto (Kubota Masataka) hears that his school upperclassman Yoshio (Suzunosuke) has control over Shibuya, the sacred ground for juvenile delinquents, and goes to the downtown area to become his "pupil." However, Yoshio, whom he meets again after a long time, has become a weakling who works hard at a part-time job distributing packets of tissues to passers-by.