The eleventh film in a series depicting fierce battles between delinquent youths. Up-and-coming actors Sano Kazuma and Kubota Masataka play the lead roles, performing powerful action scenes and realistic fight sequences. Kuronaga Yuto (Kubota) is a thuggish loner who forges his own path in life, and Mori Monji (Sano) is the leader of the BBBD gang of delinquents that aims to become the most powerful in the country. Eventually, a series of events leads these two equally-matched, death-defying hoodlums to face each other as enemies.