Fourteenth instillation in this violent action series about a delinquent youth. A straight-shooting ruffian lets his anger loose at the vileness of a young loan shark. Directed by Motoki Takashi, who has handled numerous films in the series.
Hayato (Kubota Masataka), who has earned respect for his fighting prowess at a sketchy modeling agency, starts working as bodyguard for the charismatic delinquent-style model Reo (Arai Atsushi). But, Reo has a dark side of running a loan shark operation, and brutally calls in loans by making female debtors sell their bodies.