This is the second film in the Gachiban MAX series of juvenile delinquent action films, filmed in a guerrilla style and featuring realistic fight scenes. Kubota Masataka stars in this one, as he did in the first film, with handsome new actors added in vivid fight scenes. Kuronaga Yuto (Kubota), who took control of Shibuya in the first film, moves into Kabukicho in Shinjuku. He challenges a fight against Aikawa Koji (Matsuzaki Yutaka) the Kabukicho high school gang leader who does any bad thing he likes and manipulates yakuza and nightclub hosts with money.